REGULAMIN

Regulamin określa warunki rezerwacji i najmu Apartamentów zamieszczonych na stronie www.wakacjewsarandzie.pl, www.sarandaapartments.eu oraz portali rezerwacyjnych, których właścicielem jest STAGEMAN POLSKA Jakub Bączek (Numer NIP 5471920116, REGON 241098950) z siedzibą przy ul. Władysława Truchana, nr 49, lok. 5 w Chorzowie (kod pocztowy 41-500)

Pobyt

– Apartament wynajmowany jest na doby.

– Zameldowanie możliwe jest od 14:00 do 00:0, wymeldowanie od 01:00 do 11:00

– Gość powinien określić czas pobytu i zobowiązuje się uregulować należność z góry za cały okres pobytu.

– Nie ma możliwości zakwaterowania zwierząt w apartamencie.

– Zachowanie Gości i osób korzystających z usług apartamentu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Właściciel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.

– Liczba osób nocujących w apartamencie nie może przekraczać liczby osób wskazanej w opisie apartamentu.

– W pokojach dostępne jest bezpłatne WI-FI.

– Bezpłatny parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie potrzebna jest rezerwacja).

– Klucze do apartamentu można odebrać w:

Saranda Realestate Angjensia, Imobiliare Saranda, Rruga Butrinti, prane Hotel Grandit 9700 Saranda

Obowiązki właściciela

– Właściciel zobowiązuje się do zapewniania warunków do pełnego wypoczynku gościa.

– Właściciel zobowiązany jest zapewnić wymianę bielizny pościelowej i ręczników przed przybyciem nowego Gościa.

– Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa mogą zostać odesłane na życzenie pod wskazany adres, na koszt Gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, Właściciel przechowa te przedmioty przez tydzień.

– Właściciel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty rzeczy wartościowych, pozostawionych w Apartamencie lub ich uszkodzenia.

– W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności, Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego Apartamentu na inny, o takiej samej klasie lub wyższej, a w przypadku braku wolnego apartamentu do anulowania rezerwacji.

Obowiązki gościa

Gość opuszczający Apartament, powinien upewnić się, czy drzwi zostały zamknięte.

– Gość ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia i zniszczenie wyposażenia oraz urządzeń technicznych Apartamentu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go osób.

– W Apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia.

Zakwaterowanie dzieci i dodatkowe łóżka

– Dzieci w każdym wieku są mile widziane.

– Nie ma możliwości dostawienia dodatkowych łóżek w pokoju.

Sposoby płatności

– Płatność za wynajem Apartamentu można zrealizować poprzez przelew bankowy lub system płatniczy PayU przy dokonywaniu rezerwacji w zakładce „wynajmij apartament”.

– Usługa realizowana jest po zaksięgowaniu odpowiedniej kwoty na koncie podanym w formularzu rezerwacji.

Przedpłata oraz odwoływanie rezerwacji

– Gość zostanie obciążony 50% całkowitej ceny rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji po dokonaniu rezerwacji i całkowitą ceną rezerwacji w przypadku odwołania rezerwacji w ciągu 30 dni przed przyjazdem.

– Gość zostanie obciążony przedpłatą będącą 50% całkowitej ceny rezerwacji po dokonaniu rezerwacji i pozostałą kwotą w ciągu 30 dni przed przyjazdem.

– Gość ma 14 dni na zwrot/odstąpienie od umowy bez podania przyczyny.

– W przypadku reklamacji należy skontaktować się z firmą poprzez mail: biuro@wakacjewsarandzie.pl. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni.

Wyjątki dotyczące odwoływania rezerwacji

– Jeśli odwołanie rezerwacji nastąpi w ciągu 24 godzin od momentu jej dokonania, Gość będzie zwolniony z opłat za rezerwację.

Postanowienia końcowe

Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień. Dokonanie rezerwacji stanowi jednocześnie zawarcie Umowy Najmu Apartamentu między właścicielem a klientem, na warunkach określonych w regulaminie i cenniku.